luni, 6 decembrie 2010

IL FENOMENO!!!

Adrian Mutu a reusit primul sau gol in acest sezon de Serie A, in partida disputata ieri seara(scor 1-0), in compania echipei Cagliari. Golul marcat de roman are o importanta semnificativa atat pentru el, cat si pentru echipa, deoarece prin  acest gol, "Briliantul" a reusit sa aduca victoria atat de vitala Fiorentinei si totodata a reusit sa incheie perioada neagra prin care a trecut in ultimul an. Fiorentina rasufla usurata deoarece inaintea acestei partide avea doar 16 puncte si se afla putin peste linia de retrogradare, dar aceasta victorie, adusa de Mutu, o scoate din zona fierbinte a subsolului clasamentului si ii claseaza pe toscani pe locul 12 cu 19 puncte.
Am urmarit partida in direct si pot sa afirm ca Mutu este un jucator de exceptie care poate face diferenta in orice moment al partidei; daca jucatorii celor doua echipe plimbau mingea de la unul la celalalt fara prea multa inventivitate si rapiditate, cand mingea ajungea la atacantul roman, clasa acestuia iesea imediat in evidenta prin eleganta cu care controla balonul si prin pasele "fine" pe care le dadea coechipierilor lui.

Nu pot decat sa-mi doresc o revenire cat mai rapida a lui Adrian Mutu la nationala de fotbal a Romaniei deoarece avem mare nevoie de sclipirile acestuia in meciurile de calificare pentru EURO 2012.

Va invit sa urmariti golul marcat de Mutu:


Un comentariu:

  1. Salut, eu am zis sa ma treci "Digi Sport Live", tu ai trecut digisport legat, eu am un tool care-mi cauta exact keywordurile si probabil de aceea nu te-a gasit, te trec acum, dar te rog sa-mi modifici numele.

    RăspundețiȘtergere