marți, 7 decembrie 2010

De la speranta la certitudine !

DENIS ALIBEC

 Ar fi bine sa ne obisnuim cu acest nume si uitati-va mai atent la el, deoarece acesta este  VIITORUL
Transferant in urma cu ceva timp de Inter Milano, noua senzatie a Romaniei, tanarul Alibec merita cu prisosinta, luat in calcul pentru echipa nationala. La inceput mi s-a parut deplasat faptul ca a acceptat transferul la Inter, in defavoarea unui transfer la o echipa buna din campionatul nostru, existand un precedent si anume, tanarul Daminuta. Acesta din urma nu numai ca nu a confirmat la echipa milaneza, dar a fost o dezamagire totala odata cu transferul sau la Dinamo.
Cazul lui Alibec imi dadea o senzatie de "deja vou", iar laudele din presa sportiva romaneasca imi pareau de multe ori scrise la comanda unor impresai influenti.
Ultimele evolutii ale atacant roman la echipa MARE a Interului, m-au impresionat. Desi am sesizat unele lacune in exprimarea fotbalistica, gen finalizarea sau lipsa unor continuari in nota echipei ale fazelor, este totusi de remarcat modul de pregatire serios si profesionist atat pe plan psihologic, nefiind timorat de prezenta sa printre atatea vedete, cat si pe plan sportiv, avand un mare merit ca a fost promovat de Benitez. Acele  lipsuri pe care eu le-am remarcat, pot fi usor indreptate prin prezenta sa constanta la echipa mare. Poate principala calitate pe care eu am remarcat-o la Alibec, a fost pozitionarea sa in teren, una de atacant veritabil de careu, mereu aparea unde era faza fierbinte.
La finalul partidei Lazio - Inter (3-1), un meci in care Alibec a jucat in ultimele 35 min, am observat cum mult mai titratul sau prieten (Radu Stefan), l-a felicitat pentru evolutia buna pe care a avut-o. Poate dupa atata vreme de seceta sa mai scoatem si noi, romanii, o noua generatie de fotbalisti, care sa ne faca mandrii pe viitor. Odata cu aceste 2 nume Radu Stefan si Alibec, capii de afis ai generatiei lor, mai sunt o multime de alti tineri jucatori, talentati, despre care imi propun sa-i urmaresc si eventual sa va tin la curent cu evolutiile lor. O lista de astfel de jucatori, care imi vin acum in minte ar fi: Rapa (Otelul), Pap(Vaslui), Antal(Otelul), Parvulescu(Gaz Metan), dar si multi altii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu