joi, 18 noiembrie 2010

La 6 minute de o "minune"

Vad doar stiri pline de entuziasm in urma rezultatului de egalitate, scor 1-1, obtinut impotriva Italiei. Daca ei au jucat cu echipa a 3 a, noi, in mare parte, am folosit prima echipa a nationalei.Rezultatul e irelevant. Italia nu mai este Italia care odinioara era campioana mondiala. Este o echipa in reconstructie, dupa un mondial lamentabil. Pe de alta parte, jocul nationalei nu mi s-a parut deloc de laudat. Ne imbatam cu apa rece. Sa nu uitam ca si Portugalia a invins campioana mondial, Spania scor 4-0!!!! La fel de irelevant. Ma intreb ce se intampla daca reuseam sa-i batem cu 2-0 sau cu 3-0...chiar si cu 1-0.Acest scor de egalitate,1-1, se pare ca ar fi fost un motiv bun de iesit in strada cu steaguri si fulare, gest pe care il facem in urma cu multi ani, cand, nationala lui Hagi si Popescu facea furori la campionatele finale.
Citind mai departe prin presa autohtona de sport, am observat declaratiile oficialilor si jucatorilor de dupa acest meci,declaratii pe care le putem vedea la finele fiecarei partide:"N-am avut noroc!", "Am fost la 5min de a obtine un rezultat mare", "Ne-a lipsit sansa", "Speram ca in urma acestui rezultat sa ne revenim". O vorba veche din popor spune asa: "Norocul tine cu cei puternici!" iar noi, prin aceste declaratii scoatem in evidenta doar impotenta, lipsa de caracter si de curaj pe care o avem in fata nationalelor pe care le intalnim, indiferent ca sunt mai slab sau mai bine cotate decat reprezentativa noastra.
Astept cu nerabdare urmatoarele meciuri de calificare pentru EURO 2012, deoarece acest "rezultat mare"de egalitate, obtinut impotriva NIMANUI, imi da sperante pentru viitor.
HAI ROMANIA!

2 comentarii:

  1. pareri fotbalistice cat de cat originale, dar repet... dupa virgula vine spatiu, dupa punct vine spatiu....
    si, aranjati textu cu JUSTIFY ca arta ca rupt din ziar :P
    in rest bafta in continuare !

    RăspundețiȘtergere